Ruta per l’electrificació d’usos tèrmics al món local
Segona part del seminari tècnic en línia: Ruta per l’electrificació d’usos tèrmics al món local
El primer dia parlarem sobre l’oportunitat d’electrificar i de l’estratègia per descarbonitzar consums tèrmics a edificis, de com i per què electrificar la climatització i l’aigua calenta sanitària, i coneixerem el cas de l’aplicació de geotèrmia a la piscina de Manresa. El segon dia ens introduirem en els criteris de disseny i en com avaluar els costos de l’electrificació per, després, aterrar en l’experiència amb geotèrmia i aerotèrmia de Folgueroles.
Dies 1 i 8 de juliol, de les 10 a les 11:30 h a través de la plataforma Teams