Els reptes de comunicar la sostenibilitat alimentària

Comunicar la sostenibilitat alimentària és el títol del nou dossier monogràfic que acaba de sortir publicat, en el marc de la col·lecció Alimentació i Comunicació, un projecte editorial adreçat al públic general, realitzat pel Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya i l’Observatori de la Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra (OCC-UPF).

La sostenibilitat és un concepte ecològic, social i econòmic que ha esdevingut una fita per a institucions i corporacions. Cada cop el veiem més vinculat a l’alimentació, però seria interessant conèixer quina és la percepció de la ciutadania quan sent a parlar d’aquests termes o quina seria la via per implicar la societat en el context del desenvolupament sostenible. Pel que fa a les marques, sovint incorporen la sostenibilitat en el seu discurs, però cal preguntar-se si és un reflex de les bones pràctiques o si tan sols són tècniques de màrqueting per verdejar-les. El paper de les institucions també és fonamental en aquest trànsit cap a la sostenibilitat de sistema agroalimentari.

 

Més informació

Dossier

Publica un comentari